ο ξάδερφος Χ

Αύγουστος 11, 2006

Σκέφτηκα πως αν δεν έγραφα για μερικές μέρες θα νόμιζαμε όλοι (εγώ και εσείς δηλαδή, ίσως με πιό σημαντικό το δεύτερο) πως πήγα διακοπές, πως βιώνω μοναδικές στιγμές πλατσουρίζοντας σε παραλίες που μυρίζουν αντιηλιακό και στριγκίλα, πίνοντας εξωτικά κοκτέηλ, χορεύοντας να πηδάω πάνω απο φωτιές και άλλα τέτοια που ολοκληρώνουν το στερεότυπο του 20άρη γόη, κούλ και απόλυτα πετυχημένου σε ένα νησί τέτοιες μέρες. Για να πω την αλήθεια, είμαι μπροστά σε ένα pc με dialup να μου θυμίζει τη θεωρία της σχετικότητας του χρόνου, ακούω smiths σε ένα σπίτι όχι μεγαλύτερο από 30 τμ βλέποντας απέναντι μια πολυκατοικία να χτίζεται, να πίνω γαλλικό που δημιουργήθηκε από φίλτρο χαρτοπετσέτας που εκτός απόδειξη της ευρυματικότητάς μου υποδεικνύει και την σίψη και παρακμή που υπάρχει στην ατμόσφαιρα. Δηλαδή είμαι πολύ μακριά απ’ όλο το σκηνικό των διακοπών που περιέγραψα. Για κάτι τέτοιες συγκρίσεις εφευρέθηκε η έκφραση “καμία σχέση”.

(more…)

Σχολιάστε

